mandag 2. juni 2014

...galskap i fargevalg...

Jeg har nå endelig landet et eget produkt, sommerkjole til minstejenta. Ikke at det er så stort i seg selv for det er det mange som lager :)  Jeg lider vel litt av å være veldig glad i farger, og velger kanskje litt utradisjonelt innimellom. Heldigvis har jeg en datter som har en enorm tiltro til mors ferdigheter og ideer og er med på alle sprell, som hun sier; "mamma kan strikke alt i hele verden hun". Det hører med til historien at hun er 8 år :) Men uansett, jeg hadde en idè om å lage en kjole noe tilsvarende en jeg har laget tidligere, men ville ha mer freshe sommerfarger, og så ble det... I kveld ble den klar og vi er strålende fornøyde begge to :)


Kjolen er strikket i Safran fra Garnstudio, de har et fantastisk fargeutvalg i dette garnet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar