lørdag 14. juni 2014

Stolt..

Jeg må lage et lite innlegg, jeg er så stolt :)
Jeg har strikket en kjole til minstejenta, vi hadde lyst på en kjole med mariusmønster, men vi ville ha en litt mer "voksen" utgave enn selekjolen. Så da satt vi oss ned og tegnet og regnet litt og kom opp med en plan. Og resultatet ble vi kjempefornøyd med.

Jeg sliter litt med å få frem fargene på bildene, men den er strikket i Baby Merino fra Garnstudio, kjolen er beige, med mønster i sterk rosa og lys rosa.
Tidligere i kveld la jeg den ut på en side for mariusstrikk på facebook, og fikk forespørsel direkte om å få bildet med i den kommende mariusboken. Jeg ble jo kjempestolt over å bli spurt om dette av rettighetshaverne. Er høyt oppe og måtte dele det her inne også :)

2 kommentarer:

  1. Så morsomt da! Den ble kjempe fin, all grunn til å være stolt:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Har fått tatt noen fine nye bilder så satser på at det er ett av de som kommer med :)

      Slett