lørdag 28. desember 2013

Katter.....og deres ideer.....

Isj... jeg har passet ungenes katt, som ellers bor hos faren deres, i julen, dette er en katt som visstnok foretrekker være ute, jeg er ikke så sikker på det. Når han er inne ligger han for det meste på sofaen og forlanger å bli klødd og kosa med og at matskåla er full... Første natten våknet jeg av at han hadde tisset i senga mi, forleden dag tisset han på koseteppet i sofaen og julestrømpa til minstefrøkna, i dag oppdaget jeg at han faktisk har tisset i den ene strikkekurven min..... Da er liksom grensa nådd.  Jeg ble forsikret om at han hadde sluttet gjøre fra seg inne, men de har ikke lært den opp til å gå på kasse fordi den er utekatt... Eldstejenta som har mest ansvaret fortate meg at han foretrakk tisse der det var mykt.....Kan jo se hvorfor da han sikkert ikke liker at det evt spruter tilbake på han. Katten reiser hjem i dag og jeg kan ikke si annet enn at det skal bli godt, gleder meg til å få skrubbet huset etter han, føler det stinker kattepiss i hele huset. Heldigvis ser det ut til at det gikk bra med strikketøyet i kurven i det minste...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar