torsdag 21. februar 2013

Vinterferiekos



Vinterferie…
Ja, da er det vinterferie, og ski-VM på en gang…kan det bli bedre? :D  Det er bare og finne frem strikketøy og tekopp og rigge seg til :)  Det har jeg gjort…hehe…  Ungene har startet dagen med og leke skistjerner og har fått unna en runde på ski allerede. Litt friskt ute i dag så og komme inn til varm drikke og litt kjeks var nok godt.
Jeg for min del strikker på babyboots, sånn mest for moro, kommer ikke flere babyer i denne familien før jeg evt blir bestemor. Men det er moro strikke litt babygreier og  fikk noen bestillinger på noen par, hyggelig det. Men etter og ha strikket et par går jo jeg lei av mønsteret og må eksperimentere litt selv. Jeg har liggende et gammelt mønster på et hentesett til baby. Det er vel fra 70-tallet:



Liker godt mønsteret så fant ut at hmm..dette kan bli bra på noen påskevotter, så da fortet jeg meg og strikket en prøvevott i str baby og ble fornøyd, så nå presser jeg meg selv for og få unna de liggende prosjektene før jeg begynner på påskevottene som jeg har kaldt de :)


Dette blir nok en fin vinterferie :)

2 kommentarer:

  1. Så mye flott du lager. prøver å strikke litt jeg også men det går litt tregt for tiden. Kjekt å se andre da og få inspirasjon.

    Ha en fin ettermiddag :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelige ord. Ja det er fint og titte litt rundt og hente insirasjon.

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett