onsdag 28. oktober 2015

Jeg er overveldet......ZigZagvotter...

Jeg er helt overveldet i dag!
Jeg har strikket noen votter, hvor ideen dukket opp ved at jeg gjorde en feil på en annen idè. Og i går fikk jeg lagt ut oppskrift på de, og hele formiddagen i dag (nesten) har gått med på sende ut oppskrifter til interesserte strikkedamer. Det er kjempestas.
De er strikket i Lima fra Drops så de er tykke og gode, men kløfrie, elsker det garnet og blandingen av ull og alpaca er fantastisk. Jeg har brukt dette garnet mye og det tenker jeg fortsette med. Jeg har laget oppskriften i tre forskjellige størrelser og gleder meg til litt kaldere dager hvor jeg kan ta de i bruk :)
Oppskriften ligger på Ravelry: http://www.ravelry.com/designers/henriette-jenssen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar