torsdag 7. mars 2013

...en marius til overs....




Jeg har en 12-års gammel datter..eller 12 og ½ da..det er jo viktig og få med seg halve år. Man kimser ikke over det :)
Men uansett, hun er da 12 ½ år gammel og 170 høy!! Lange spetakkelet!
I sommer strikket jeg en mariusgenser til hun, den med ribbestrikk opp til bysten. Følte jeg strikket og strikket og strikket for og få den lang nok, både bolen og ermene…. Nå har det gått et halv år siden og den er for kort! :(
Hun har kun brukt den helt ubetydelig et par ganger bare. Jeg synes den er kjempefin, har strikket den i grønn, med mørkegrønt mønster og lilla som den siste mønsterfargen (hører med til historien at jeg liker litt utradisjonelle fargevalg) 

 Neste datter er bare 6 år og den er aaaaaltfor stor for hun, naturligvis. Så derfor, lurte jeg på om kanskje noen ville kjøpe den, bruke den og bli glad i den. Prøver derfor legge den ut her jeg, i tilfelle noen ser dette. Så vidt jeg vet er det mange der ute som ønsker seg en mariusgenser. Den er i str S, kort modell (den finnes i heftet «klassikere»). Strikket i Sandnes Duo, et deilig garn.

For sale...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar