fredag 29. mars 2013

Man vet aldri...



Man vet aldri hva dagene bringer. Det har jeg erfart nå hvertfall.

På Torsdag ble jeg virkelig dårlig, har slitt med en prolaps siden  2010 sånn egentlig, den har vært litt til og fra, men på torsdag kom den virkelig til kjenne igjen, helgen besto av og reise frem og tilbake til legevakt, blant annet med ambulanse, men alt som kom ut av det var forskjellige piller, til slutt på søndag ble jeg lagt inn på sykehuset, fikk endelig smertestillende som virkelig virket selv om smertene ikke forsvant helt, da Mandagskvelden startet ble jeg hasteoperert for prolaps med fare for varig skade av nervene….operasjonen har visstnok gått fint, men du verden som man blir satt tilbake, foten er vissen og veldig nummen og styrken har jo gått sin vei. I dag fant jeg frem krykkene,

 kledde meg for en spasertur i det fine været…skuffelsen var stor da man måtte gi seg etter en drøy halvtime :( Får satse på at man orker mange små korte i stedet for.
Jeg har ikke strikket på mange dager nå, og vet jaggu ikke om jeg orker ta det frem i dag heller, er virkelig helt matt, kjedelige greier….jaja…..får satse på at det er forbigående :)
Uansett håper jeg alle andre har flotte strikkefylte påskedager i dette flotte været :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar