onsdag 30. april 2014

....godt med alt som er ferdig :)

Er i grunnen ganske fornøyd med meg selv i disse dager. Siden starten på 2014 har jeg fått gjort ferdig en del store prosjekter, noen med litt hjelp utenifra da men..men det er vel lov :P
Først gjorde jeg ferdig en barnemarius

Så gjorde jeg en voksenmarius jeg dessverre ikke har bilde av :(  Så ble det ferdigstillelse av mariusjakken med hette og glidelås, der måtte jeg dessverre skaffe bistand fra damer som er glidelåskyndige og det tok litt tid, men stilig ble den.

To nancykofter har også blitt ferdige, så småfrøknene har nå en hver. Jeg er hekta på mønsteret og det garnet jeg har brukt, så det blir nok fler....


 I kveld fikk jeg gjort ferdig denne jakken som er bestilt av en dame som vil ha den til sin "grandnevø, jeg ble veldig fornøyd, og hvertfall med de morsomme knappene, som ser ut som masker :)
Det neste som skal fikles sammen i morgen er resten på en dåpskjole som straks skal i ilden. Når det er klart er det nesten tomt i prosjektskuffen...men bare nesten :) Et par mariusgensere som skal produseres også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar