fredag 11. april 2014

På fottøyet skal storfolk kjennes...

I går fikk jeg hentet pakken fra Kina :) Jeg har gledet meg til den kom :) Spent på hvordan det ville bli :)
Jeg har for første gang bestilt meg noe på ebay.....et par gjennomsiktige gummistøvler... Jeg synes den gimmicken er kjempegøy.
De viste seg å være altfor små til meg, men med døttre så løste den saken seg, eldstejenta ville heller dødd enn å ha blitt sett med disse støvlene, men yngstejenta var fra seg av glede, fant frem noen gladsokker og tredde de på

Hun var strålende fornøyd og ville ikke ta de av, ble sittende å se tv med støvlene på.... I dag insisterte hun på å bruke de på skolen...jeg ser nå at det er bare å sette i gang med å strikke morsomme sokker...men det var jo i grunnen derfor jeg bestilte de...for å vise frem morsomme sokker...artigere fottøy i regnværet dette :)

2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Hvordan var disse støvlene i str, små, normal eller store?

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia :)
      Beklager litt sent svar.
      Støvlene er litt små i størrelsen, mulig det har å gjøre med hvor de kommer fra, de jeg kjøpte var fra Kina.

      Slett