lørdag 20. september 2014

...går nok aldri av moten :)

 Nok en gang har jeg kommet i mål med mine prosjekter. Denne gangen ble det intet mindre enn tre mariusdresser :)
Den ene skal til Oslo, den andre til Nordland og den tredje forsvinner til Polen. De er alle bestilt av folk som skal gi de i gaver, jeg håper alle blir riktig så fornøyde med jobben jeg har gjort. Eller, jeg juger faktisk litt, jeg er ikke helt i mål, jeg må sy i knapper, det skal jeg gjøre på mandag.
Dressene er strikket i Baby Merino fra Drops, Garnstudio, jeg er veldig glad i det garnet, det er godt å strikke med og mykt på kroppen :) Fordi som er opptatt av at garnet ikke skal komme fra produsenter som benytter seg av mulesing, er det jo et flott alternativ da det visstnok skal bli produsert i Sør-Amerika, der holdes det ikke på med slikt har jeg fått vite :)
Legger ved et lite bilde i det jeg konstaterer at det har kommet inn bestilling på tre til :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar