tirsdag 23. september 2014

Julekjole...tror jeg...

Jeg har tydeligvis en ting for å finne på kjoler, i sommer laget jeg to stk til yngstefrøkna, og det er veldig moro. Har laget flere tidligere. Noen ganger skulle jeg ønske det bare var å si hokuspokus og så var de ferdige, ikke fordi jeg ikke koser meg med jobben, det gjør jeg jo selvfølgelig, men mer det å få sett de ferdige. Nå har jeg begynt på en som skal være til jul, det er planen foreløpig. Jeg bruker en modell jeg har kommet frem til tidligere og har tegnet mønster som jeg skal ha på. Først hadde jeg tenkt å ha det i midjen, som jeg har gjort tidligere, men nå lurer jeg litt på om jeg skal ta mønsteret øverst, og lage rundfelling... Ikke bare bare å finne ut hva man vil :) Kanskje er det godt det er lenge igjen til jul :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar