tirsdag 16. april 2013

Småprosjekter ...



Småting..

Som tidligere fortalt har jeg operert ryggen min. Det å ha en operert rygg vanskeliggjør strikking av de store prosjektene da sittestilling ikke er veldig behagelig. Så pga dette forsker jeg da videre på sokker og luer, har laget tre forskjellige hodeplagg med samme mønster som jeg har blitt veldig glad i; et pannebånd, en «jentelue» og en mer vanlig lue. 








  Mønsteret er et som jeg har funnet på et babysett fra 70-tallet. Nå forsker jeg videre på hvordan dette vil bli på sokker og votter :)

Sånn ellers bruker jeg jo tiden på og gjøre ferdig mine halvferdige sokkepar




og begynne på nye sokker.... og en og annen lue :)




Konklusjonen er vel at det er kjekt og ha mange strikkepinner :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar