lørdag 27. april 2013

Valgets kvaler....

Jeg strikker litt på oppdrag, synes det kan være artig, mange som vil ha strikkede plagg, men som av forskjellige grunner ikke gjør det selv.

Jeg har visst om et dåpskjoleoppdrag, egentlig bare ventet på at garnet skulle fanges inn, nå er det i boks og jeg gleder meg til og starte. Jeg har strikket den samme kjolen en gang før, til minstejenta mi, og jeg synes den er kjempefin, og et slikt oppdrag er jo bare en sann glede :)


Men i går kom det kastet på et oppdrag om en mariuskofte :) Vi kastet oss i bilen og rakk garnbutikken fem minutter før den stengte. Gleder meg stort til dette også, artig med andre farger :) Her skal hovedfargen være brun med offwhite mønster, fin grønnfarge som 3. fargen.


Valgets kvaler slår inn nå..hvilket prosjekt skal man begynne på først..... Har jo så lyst begynne på begge, men....blir nok mariusen som går av med førsteprioritet, det er en stund til dåpskjolen skal i bruk, men igjen, jeg er jo litt avhengig av og ha flere prosjekter på en gang så :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar