fredag 16. januar 2015

Aldri så galt at det ikke er godt for noe....

Aldri så galt.....
Altså...jeg vet ikke helt hvor jeg hadde hode mitt, da jeg puttet mariusgenseren i vaskemaskinen... En genser strikket i ull og alpacca og som skal håndvaskes... ut kom den da hvertfall i noen størrelser mindre enn den var da den ble puttet inn... Jaja...like greit er unskyldningen..den begynte jo bli litt snau alikevel..  Men velger tørke den pent kan johende den kan brukes til noen mindre alikevel, om den ike blir for hard, tenkte jeg (kunne selvfølgelig også kanskje ha gitt den en runde med balsam i håp om at det skulle gjøre trikset). Men uansett, katten la sin elsk på den selvom den en gang ikke var helt tørr, nå er den helt tørr og har blitt katten sin....

Aldri så galt at det ikke er godt for noe......eller noe i den duren :)

Lærdommen er at ha alltd hodet med deg når du skal vaske ullklær...




3 kommentarer:

  1. OPS!
    Men det ble jo et flott katteteppe av den Mariusgenseren :-)
    Var det en barnegenser også FØR toving?
    Ser ut dom det er en vanlig mariusgenser med isydde ermer og rund hals?

    SvarSlett
  2. Hei, ja det er en vanlig mariusgenser, str 10 år, nå er den vel mer str 4 år, men katta be fornøyd hun. Hadde tenkt sy og klippe av ermene, men de bruker hun til å slåss med...snodige katta :)

    SvarSlett
  3. Hehe. kjempebra!

    Min 14.årige sønn har en blå mariusgenser med rød høy hals, som også begynner å bli snau. Men han nekter å la meg kaste den, så spørs om jeg ikke skal la den bli offer for et "vaske uhell" ser jeg :-)

    SvarSlett