fredag 15. februar 2013

Babybooties...når ting ikke går helt som planlagt



På torsdag hevdet jeg jo at jeg skulle ta tak i alle mine sokkeufo`er (fordi som ikke vet er UFO forkortelsen for uferdige objekter) Jeg hadde funnet frem mine halve par og satte i gang, men så ble det da slik at etter jeg hadde skrevet ferdig her så ble jeg sittende og surfe rundt. Surfet rundt på andre strikkeblogger, det er jo så mye fint, og det er så mange flinke mennesker der ute. Så det har seg slik da at jeg landet inne på en strikkeblogg som hadde laget noen kjempesøte babybooties, veldig enkle og lage, strikkes  i ett stykke og sys sammen i bakkant etterpå og vips så er de ferdige.



Men etter og ha laget en fant jeg ut at hmmm….det må jo kunne gå an med noen egne vrier på disse også, og siden jeg har lagt min elsk på bølger så måtte jeg prøve det.



Og i grunnen ble jeg veldig fornøyd, og et par stykker ville gjerne ha slike. Men hodet mitt var allerede på andre mønstre man kunne bruke.

Så uansett..enden på visa ble at det ble ikke ferdig noen sokker, men heller noen babybooties :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar