mandag 11. februar 2013

...garnlager.....



Dere vet…flytting….det er da alt kommer for en dag, det er da man finner ut hva man faktisk eier og har, og det er da man finner ut hvor stor plass man egentlig burde ha.
Jeg har akkurat flyttet, dvs for en uke siden sånn ca. Der sto jeg da…litt sånn lettere fortapt blant pappesker fulle med bøker og søplesekker fulle med garn… Akkurat da følte jeg litt på den der følelsen av og samle, ikke kunne kaste noe….for assa…kaste..tenk om…er jo kjekt og ha..osv. Men uansett, jeg har vel sikkert en 4-5 søplesekker med garn stående, de er forvist til kjelleren da jeg ikke har plass til de oppe i leiligheten. Tenker med et stoooort snev av misunnelse på de som kan ha bokhyller fylt opp med garnet sitt. Tenk for en deilig følelse, sitte og se på alt det flotte, alle de flotte fargene og kjenne inspirasjonen flomme :)  Så et innlegg ett sted på nett, om en som hadde fått  laget seg en flott hylle, med fine rom  til og ha garnet i, tenk og ha den på soverommet, og kunne våkne opp til dette synet…må være bedre enn soloppgangen :D




Så da startet jeg da, har et skap i gangen, egentlig skulle det være klesskap, så skulle det være håndkleskap og litt diverse, men nå lurer jeg på om det blir litt mer diverse/garn. Tømte en sekk utover gulvet fant frem to trådkurver og begynte sortere i stor glede over og slippe ha alt i poser J Det gikk så fint så, følte meg så fornøyd..men..jeg har jo fire sekker til, i kjelleren…hmm…..hva gjør jeg med de…? Joda…går til innkjøp av flere trådkurver tenker jeg :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar