onsdag 13. februar 2013

UFO`er..



UFO`er……
Unidentified flying objects…heter det visst…sånn på ordentlig. I mitt hode er det mer som Uferdige objekter….beklageligvis blir det noen slike innimellom. Er rimelig sikker på at jeg deler dette fenomenet med et par strikkedamer/menn til. Det er de tingene som man begynner på, som man kanskje var kjempefine på bildet, men etter halve bolen er møkkalei…..eller de man bare måååååå begynne på for de ser så morsomme ut, og egentlig er det jo litt kaldt så et par gode ullsokker er kjekt og ha, og innetøfler, og tynne ullsokker som går så fint ned i de vanlige vinterskoene. Og mange er sikkert som meg, som må ha flere prosjekter på en gang, trenger litt og bytte på med. Det som dessverre ofte hender da er at de kjedelige prosjektene, de som ikke ble som man trodde, jo de, de blir fortsatt liggende. Det er ikke alle gode tanker som blir fine i virkeligheten.




Som tidligere fortalt har jeg akkurat flyttet, og dermed også fått ryddet  (litt), og der dukket det vips opp 4 halve sokkepar, jeg husker historien bak vært eneste par J og intensjonen om og få de ferdig er jo der, jeg er bare usikker om de blir ferdig denne vinteren også…men ullsokker går aldri av moten, det er trøsten tror jeg :D Jeg synes bare det er så forskrekkelig kjedelig og strikke sokker…sukk…Så i stedet begynte jeg på en ny ting J en babykjole som jeg ikke vet hvem som skal ha, jeg bare fikk en idè …. Jeg er ferdig med babyer for og si det slik, men kan jo hende jeg finner en sjel jeg kan gi den til..om den blir ferdig….

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar