tirsdag 26. februar 2013

Noen små betraktninger..




I dag er det jo en helt fantastisk dag, var det i går og blir det kanskje i morgen også. Det er februar, men sola som har dukket opp den sender lovnader om vår og varme :)  Snøen smelter og bare flekker av asfalt dukker opp. Jeg har vært flink og har gått en lang tur i dag. Jeg er medlem i tjukkasgjengen her i Askim, og stort sett hver dag går vi tur, og i dette været…da går turen så lett som bare det, godt selskap gjør selvfølgelig også sitt til at det blir bra.

Jeg kjenner at lysten på sommer og sommerstrikk ulmer…fristes av tanken på bomullsgarn og vårlige sarte farger, vårlige sterke farger, alt man kan lage…

Men jeg sitter fremdeles med noen nøster Baby Merino garn og en bestilling på to par votter… de blir kjempefine, har laget mønsteret selv (klapp på skulderen) og er stolt av at folk bestiller de. Trøsten til dette siste paret er fargen, en deilig lillafarge, da frister våren enda mer.

Fikk et lite setback i går da…ryddet og vasket, tømte en sekk til med garnrester.og hva fant jeg der..joda et stooooort stykke dårlig samvittighet, en halvferdig genser…VM-genseren fra ski-VM som var i Holmenkollen og ikke nok med det, den var en gave også :(  

 Den har gått helt i glemmeboken..sukk..også jeg som drømmer om bomull og sommer og sol…jaja…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar