mandag 11. februar 2013

Her er jeg....



Sånn egentlig har jeg tenkt litt på dette over en lang stund…hm…. Er vel kanskje litt treg av meg da, selv om jeg ikke liker tenke det. Men er vel slik det er, nye ting, modnes, og så kanskje et resultat.
Ikke vet jeg helt hvordan dette skal gå, ikke vet jeg helt hvordan det skal begynne, ikke vet jeg helt hva det skal handle om her, men det blir nok mye strikking og oppskrifter osv… OK jeg er en strikkedame! Usj..dame faktisk, URK.. men er det ikke slik da at når man har rundet 40 DA er man en dame, og…haha…..er vel snart middelaldrende også. Middelaldrende er i grunnen en passe kjip betegnelse, en slik beskrivende betegnelse jeg tror de aller fleste dytter litt foran seg. Tror den er udefinerbar når det kommer til når den inntreffer. Når føler vi oss egentlig middelaldrende?? Jeg føler meg som 27 jeg. Ikke at jeg skulle ønske jeg var det igjen, for det ønsker jeg overhode ikke, mer det at i den perioden av livet hadde jeg det utrolig fint  :) På den tiden levde og åndet jeg for hester og var så heldig at jeg fikk lov til og jobbe med de i tillegg, jobbet på rideskole i Oslo, med hånden på hjertet kan jeg si at det er den beste jobben jeg har hatt.

Ser jeg allerede har klart og skrive meg litt bort. Det er ikke så uvanlig, dvs. jeg pleier snakke meg bort, har omtrent bestandig mye på hjertet, og er en kløpper til og se sammenhenger der kanskje ikke alle andre synes de er så selvsagte men men….

Hvem jeg er da…joa..som jeg har sagt er jeg 40 (og det funker helt greit) jeg er skilt, har tre strålende unger (selvfølgelig), kommer opprinnelig fra Oslo, men bor nå i Askim, og her trives jeg veldig godt. Som jeg skrev tidligere er jeg en strikkedame, noe av det beste jeg vet er og strikke, og jo mer jeg har og gjøre jo flere ideer dukker opp. Det morsomste er jo og lage egne ting, ting som ikke alle andre har. Når det kommer til mine egne ideer er det noe som oftest tilfaller min yngste datter, sommerkjoler er noe som aldri går av moten, og med overtalelser preget av  «denne kjolen vettu…..den er det ingen andre som har…bare duuuu»…jah…da sklir den på så lett som bare det... :)

Dette er en liten intro, denne natten i februar, kommer nok mer…mye mer etter hvert, men kanskje nok nå.

So long

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar